Busymoe.

long time no see!
helgen har varit busybusybusy, så förlåt alla mina tusen bloggläsare
detta kommer aldrig mer upprepas.
dessutom har jag fått klagomål från min bror, att han inte gillar mina o-obskyrda inlägg.
men det kommer ni ämdå få se mer av, hehe.
Såhär på tisdagskvisten har jag äntligen repat mig från helgens bravader
och man känner att man börjar bli till åren kommen
när det tar ialla fall 2 jävla dagar att repa sig efter en lördagskväll

nu blir det ialla fall till att plugga på skolan (FINALLY.)
och sedan jobba
och ta med mig lite glass hem till Sofia för lite gossips
det kommer ÄGA.
Och sedan kommer det bildregn igen.


To be continued.

Kommentarer
Postat av: slevin

jaa, de ägde!!

2010-04-13 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0