Hellström är en bitch :)

Idag när jag slavade hos Riccardo,
och ja, jag slavade faktiskt
jag lovar att jag pressade FEM KILO CITRON
herrejävlar.

Ialla fall, när jag slavade som bäst
så kom Hellström förbi
och tror ni inte bitchen har joggat dit
och INTE kommer dit för att köpa glass
utan bara för att lyssna på skvaller?
"Beach 10' " sa bitchen
och spännde sina muckler.

Hursomhellst, så tänkte jag vara MINST lika duktig som Hellström
så när jag kom hem så slängde jag på mig mina inlines
och åkte ett varv kring kvarteret

Men inte fan hjälpte det när min kära mamma lagade pizza till kvällsmat.

FUCK.

Kommentarer
Postat av: Oskar

haha :D sounds gött!

2010-04-15 @ 23:34:32
Postat av: Kitty

Din lilla slav :) Jag vet att du gillar d.

2010-04-16 @ 10:13:49
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: trasanna

MUCKLERNA SVÄLLER :3

2010-04-17 @ 20:53:05
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0