moehoe tycker, tänker och ändrar.

"visdomsorden", här kommer de bitches.

Lite ändringar kommer ske här på bloggen;
härdanefter så kommer denna bloggen handla om MIG
och inte mitt hat till betydelselösa killar (Läs: killar som inte är värda mig, för folk som sårar mig är faktiskt inte värda min uppmärksamhet)
jag ska satsa på mig själv
för det är jag faktiskt värd- som den vackra kvinna jag faktiskt är.

Ni som fortfarande vill läsa mina kryptiska inlägg hänvisar jag till min ångestbok, den s.k. "the truth is fuck ugly" som ligger under tidningarna på mitt nattduktsbord. Ett vitt anteckningsblock med döskallar och hello kitty på.
Där i kommer hela sanningen stå.

ni ser, absolutely gorgeous.

 


och efter allt detta svek och ljugeri från det manliga könet så funtar man på att kanske byta sexualitet. Först funtades det på att bli lesbian, men eftersom tjejer kan vara lika förjävliga bitchar... så kanske det är asxualitet jag ska ändra till..
Eller bara ha sex med mig själv? Jag menar.. jag är ju ändå den som har varit bäst i sängen av mig och min partner, och då har jag ändå provat några stycken. Egosexuell, är det nåt att satsa på?

Vad tycker folket? Lesbian? Asexuell? Egosexuell?

 

To be continued.



Kommentarer
Postat av: adiss

Lesbisk helt klart;) hehehe

2010-04-20 @ 17:15:27
Postat av: slevin

jag har satsat på mig själv i flera år och se hur bra de blivit

2010-04-20 @ 17:46:32
Postat av: sophie

egosexuell, lättttttttttmjölk

2010-04-20 @ 20:27:23
URL: http://newmonkey.blogg.se/
Postat av: Kitty

EGOsexuell. Det brukar funka bäst! :D

2010-04-21 @ 02:09:24
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0