C-C-C-C-C - come on.

Kitty tyckte jag fick till så fyndiga rubriker
och ni ska bara veta hur länge mina hjärnceller jobbar
för att tillfredställa er med fyndiga saker,
mina kära lärjungar.

Idag har kitty i alla fall kört minst lika hårt med mig
idag pumpade hon mina bröst och min rygg
såg lite ut som riccardo en gång
då blev jag ledsen.

Nu ska jag ialla fall köpa ett gymkort
istället för att snylta på provapå gångerna
(som jag redan förbrukat första gången jag gick dit)
men med snylt kommer man långt här i livet
Kom ihåg det,
lärjungar.

To be continued.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag gör fina miner, oki :)

Förlåt för Riccardo-minen.. Den ska aldrig komma igen, promise! Vet att du saknar hans fina ansikte. <3

2010-08-12 @ 06:20:55
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0