S to the A to the T to the S.

Kitty körde totally slut på mig idag,
älskar det!
Riktigt najs hade vi,
och imorgon blir det förstn simning på morgonen
och sedan bodypump på em/kvällen.

Jag och min Thailandsvän, Amanda
började idag också med "målbok"
..just inför Thailand.

Vilket innebar att man skulle skriva upp mål, mäta sig och väga sig
.........................
........
.........................
......
..........................
.......
..
Roligare kan man ju ha. Döda mig nu, tack.
(kan ju påpeka att det var mer eller mindre tio kilo för mycket.)


To be continued.



Kommentarer
Postat av: Kitty

Du får alltid till så fyndiga rubriker :)

Det var asnice idag, imorgon kör vi stenhård bodypump :) I LIKE!

Du är inte den enda som vill tappa några kilon, man dör när man ställer sig på vågen. Vill inte se!

2010-08-10 @ 23:07:17
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0