Hårmodell audition, skulle gått fint.

Idag var jag på lockcenter
för att glida in på hårmodell aduition
och jesusamalia med folk det var där

Tjejer som kollade snett på varandra, love you.
Jag hamnade ialla fall i den hög med brudar som kunde tänka sig att göra nåt radikalt med håret.
Efter lite klämmande på allas hår
så ställde sig argenturerna i mitten
och stirrade på mig.
Jesus, vart ska jag kolla?
EHEHHEEHEHE.

Ialla fall gick de fram till mig
drog mig lite i håret
ville bleka mig askblond
och upptäckte mitt undercut
och blev frälsta av Jesus.
WE WANT YOU.

-Mega roligt. Ska det vara visning sen?
-jajamensan. Halv åtta. Och du hette?
-Halv åtta ikväll eller?
-Ja, så du får stanna här hela dagen.
-eeeeeehehehehe. jag måste nog kila vidare i ungefär 2 timmar, funkar det eller?
-eheh. nej. hejdå.

SYND.

To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0