Tisdag. Fina, fina, fina tisdag!

Min vän Titusson skrev ett mycket fint inlägg igår
fick typ tüsen tårar i ögonen!
Hon ba skrattade åt allt jag sa
även om det egentligen var tråkigt.
Det är såna som Jaana som boostar mitt självförtoende,
love it, Puss!

NU är det ialla fall TISDAG
FEMTE OKTOBER
ni vet alla vad det innebär...
........
.
..
...........
D E S P E R A T E H O U S E W I V E S
FIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLYYYYYYYYYY!
Den som stör mig kan gräva sin egen grav, fattaru!?
  • Mobilen avstängd
  • téet kokat
  • ansiktsmask på
Despey kan börja!

To be continued.

Kommentarer
Postat av: Anabanana

I LOVE YOU!

2010-10-06 @ 18:24:57
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

sååå ba störde jag dig ändå :D

2010-10-07 @ 10:48:31
Postat av: Jaana

Det är ju bara för att du är så hiiimla rolig min fina vän! AAAW, saknar dig! Hoppas vi ses snaaart! <3

2010-10-09 @ 00:24:43
URL: http://jaanasdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0