I'm Superman with the wind at his back.

Idag
misshandlade jag min plånbok
och  köpte bland annat denna oversizetröjan
vilket inte är så bra, då jag borde spara pengar
och INTE göra av med så mycket som jag gör.
den var fin ialla fall. Kunde inte motstå.

Sedan råkade jag köpa schampoo, istället för balsam.
Tråkigt men sant. Dagens I-landsproblem.

Ps. Jag är sötast i Sverige. Ds.
Eller min mamma säger det i alla fall.
Det har hon alltid sagt,
och mammor talar A L L T I D sanning.

 

Kitty har ju kommit hem från Greece igen
och jag har ju passat hennes lya
(som är MYCKET ansträngande, busig och ouppfostrad)
som tack för hjälpen fick jag finaste klockan ever

Puss, I love you!


To be continued.

 


Kommentarer
Postat av: Kitty

PUSS på dig babe! Du är bäst!

2010-09-22 @ 17:34:01
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0