Jag är nog bäst i Sverige.

Idag när jag satt på skolans bibla och läste
så kom en svart man som satte sig onödigt nära
ni vet sådär jobbig nära som jag stod bredvid damen igår

Ialla fall så läste jag
och han plinkade på sin dator typ
PLÖTSLIGT
börjar han prata med mig, på svenska
varpå jag svarar på engelska.
firar detta med en smilie:

:DDDDDD

Och idag, Lärjungar,
kan vi dra slutsatsen att:
Ibland blir det inte som man har tänkt sig bara.

och förresten så känner man
att man lever nu,
efter dagens bodypump.


To be continued.

Kommentarer
Postat av: Slutty Station

Sorry, vet inte vad mer jag kan säga än att jag är inne i en dry spell för tillfället.

Sad. Så så sad :(

2010-09-08 @ 21:57:17
URL: http://sluttystation.blogg.se/
Postat av: Scrappydoo

hihi.. kul :) Det var inte så att du hade en mental konversation med denne man i ditt huvud på engelska innan.. och därav att orden slank ut..?

2010-09-08 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0