Åh heligt fina dag.

ÅH!
kick-ass dag,
helt fruktansvärt bra dag!
Vill kramas, pussas,
liggas, hoppas, skuttas,
kyssas, rullas, knuffas,
och så vidare.

För vet ni lärjungar?
Idag kom jag ett steg närmare
mitt framtida mål i livet.
För vet ni vad, lärjungar?
Även Gudar får bli tjänstemän.
Det är Gudarna som blir de bästa snutarna i samhället.


Kanske låter det litet i dina öron,
men det beror enbart på att du är avis
på att jag är Gud och inte du.

Hur som helst,
är jag Ordförande
i Ungdomssektionen
på Halmstads fältrittklubb.
Kick-ass och tack till mina fina vänner,
puss love you


Firar med en smygbild från Thailand,
nu blir ni allt nyfikna va?


To be continued.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0