djävulens burk.

Här hemma på seminaregatan
där jag bor
har vi en s.k "svärburk"
där man enligt lag måste böta en krona per svordom.
Jag har alltid hatat denna JÄVLA burk
och har sedan länge kallat den för "Djävulens påfund".

Jag bojkottar denna jäääääävla burk,
och vägrar lägga i mina surt ihopjobbade pengar
JAG VET JU FÖR FAN INTE ENS ENDAMÅLET FÖR DENNA FÖRMÖGENHET

och nu adderar jag mina meningar med minst en svordom/könsord per mening.
Mitt favoritord är fortfarande "Avslagen kuksaft"
För att använda denna fras i en mening:
"Det smakar avslagen kuksaft"

Vad avslagen kuksaft är, vet inte ens jag.
Men det ordet är nog det värsta som finns.
Tycker min mamma.

Kommentarer
Postat av: Raffe

haha det här var roligt haha

det var väldigt bläää ord du använder här :)

2011-09-29 @ 23:53:30
Postat av: Anonym

haha betalar alltid :) du är i skuld till burken :) /A

2011-10-08 @ 12:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0