svacky.

Ojojoj
så var det en
sån där jäääääkla svacka igen.
Ingen aning om varför
jag har ju jobbat normalt
ätit normalt
varit normal
eller vänta.
Jag är ju fan inte normal,
någonstans.

Hursomhelst
har jag haft en svacka
och det kommer hända igen
och igen.
Men man vet aldrig när.
Nu ska jag försöka hålla skenet uppe
för mina fans och lärjungar

Kan ju säga att jag ska börja skriva den där jävla c-uppsatsen igen
Och det ska inte bli kul
drar mig varje dag för att skriva den
men någongång ska man ju börja
men inte nu.
Sen.

Kan ju även säga
att min bättre hälft.
Eller bättre och bättre,
den där blonda bruden jag brukar hänga med, hihi.
HON
har stuckit.
Lämnat mig ensam här
för ett jobb i Norge.
Så nu är jag ensam
och bitter
och trött.

Så det blir väl mycket bitterhet, hat och tokerier i den här bloggen.. Igen
och jag vet att ni älskar det.


Kommentarer
Postat av: Kitty

Din andra blonda vän är kvar. Utgång snart tycker jag.

2011-09-01 @ 23:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0