gula, hud-finnar

Finnar i all dess ära
jag tänkte utbringa ett inlägg enbart om F I N N A R
alltså dessa små gula saker som poppar upp varstans på huden,
inte finnar som i folk med finskt påbrå
(vilket är l i t e hetare än de gula hud-finnarna)

Hursomhaver så håller jag på att få en i nacken
och jag vet fan inte vad som är värst-
  • en finne i röven
  • en finne i örat

eller

  • en finne i nacken

för FYFAAAN vad det är jobbigt.
Den är lixom där, gör lite ont, är lite röd.. du hajar.

Påtal om finnar så såg jag en video på facebook, någon som klämde "världens största finne"
mitt på magen. Hålet var typ lika stort som på en majonäs tub, och innehållet såg typ ut som majonäs också
(någon som vill käka lite majonäs nu kanske?)
Undra vad som är värst-

  • en finne på magen

eller

  • en finne i nacken

Bara jag som fortfarande röstar på nacken?

Ps. jag började plugga idag. Kanske därför jag tänker på finnar. Ds.


Kommentarer
Postat av: Annanas

1. EEEEUWWWH

2. Whats up med din design liksom?

2012-02-13 @ 22:29:16
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: Kitty

BLOGGA DIN JÄVEL!

2012-02-20 @ 13:14:42
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0