fylle- och annan ångest.

Åh.
Egentligen borde jag vara inne på nåt dansgolv och dansa jäääääääärneeeeeeet. Men jag är hemma. Har druckit nästan hela smultronsvinet själv, bror fick ett glas tror jag.
Men saken är den att jag faktiskt inte pallar, fasten jag vill. Käner ju inte gbg så bra ändå, fasten jag är kär i staden.
det kanske blir att jag tar en tidning här och nu, läser den tills jag somnar med den på magen. Vilket är troligast.
Jag vill inte hem. Jag vill inte till verkligheten. Vill inte till skolan. Vill inte göra klart mitt enkla arbete om barnspråk som skulle vara inne innan tvåans slut.
Åååååh.
Skolan i all sin glans, visst jag älskar sture. Skulle aldrig valt nån anna skola. Men just (läs: alltid) nu finns det saker jag älskar och prioriterar mer.
Buddha har rätt. Allting är smärta och plåga. Livet är smärtsamt. Nirvana, när kommer du?

Kommentarer
Postat av: Kittan

Klart du måste se mitt nya rum :) har faktiskt blivit mysigt. Nu vill man liksom städa, innan brydde jag mig inte ;D Jag tycker dock itne om tapet-horan. Fick itne välja själv ju :(

2009-02-22 @ 22:10:35
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0