Jag har varit i alla städer.

Just nu sitter jag i min brors otroligt fina lägenhet (kan du hitta något annat så jag också kan finna mig själv i Göteborg.) och borde egentligen plugga. Jag ska faktiskt också göra det, men innan man pluggar så är det obligatoriskt att man kollar runt på internets alla comunities.
Igår var vi på chalmers egna pub, där alla drinkar kostar 48 kronor :o, förutom veckans drink som kostade 45 kronor. Snäll och förmögen bror som jag har, så fick jag välja EXAKT vad jag ville ha. Först fick jag en rosa panter, därefter ett glas vitt. Efter det frågade han om jag inte ville ha något mer. Så jag gick en runda till baren och köpte mig en veckans drink, som hette Geisha, en söt melonaktig drink. Efter det så gick min andra bror till baren och bad bartendern blanda något "roligt" som jag hade uttryckt det. Jag fick en p2 aktig drink, lite syrlig - men sjukt god.
Innan baren stängde hann jag också prova en lång cosmopolitan.

Ikväll ska vi på afterwork, och då kommer det bli en liknande runda, kan jag tänka mig.  :D

Kommentarer
Postat av: Kittan

Ååå låter helt underbart.

Jag saknar dig lite, din tönt <3

2009-02-21 @ 00:45:42
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0