Ibland borde jag sjunka genom jorden, det vore det bästa för mig själv.

Alltså, jag borde ju inte få gå utanför dörren. Min mamma borde sätta stopp för mig, jag är så JÄVLA pinsam. Alltid! ^^ Men jag gillar mig själv.
Idag i matsalen skulle vi sätta oss och äta. En hel bricka full med mat och dryck hade jag. Jag kollade över axlen för att se var mina kära kompisar var. De hade satt sig vid ett bord, så jag tänkte göra en vacker svängom på min klack, men istället vek sig mitt ben under mig, GIVETVIS. Fyfan.  Och såhär i efterhand kom jag på att jag faktiskt kunde låtsas att jag hade epilepsi, och råkade få ett anfall. Lätt att vara efterklok...

Min VÄRSTA MARDRÖM, VERKLIGEN. Mjölk och mat överallt, dessutom var det några äckliga ettor som såg detta. I will kill you, bastards. Ingen gillar er ändå!
Nog för att jag brukar vara lite småpinsam ibland, såsom att skrika ut något om en person, som råkar sitta ett sten kast ifrån mig eller liknande. Men detta tog ju priset alltså.


men, what to do? Jag får ju bara leva med det. MatsalsramlarN. YAY.
Men sen hade jag ialla fall konst, så nöjd jag är :)


Kommentarer
Postat av: Felli

Jag vet inte om det hade varit mindre pinsamt om du haft epilepsi faktiskt^^

2009-01-28 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0