Skjut ingen imorgon, du kan skjuta idag.

jag har skrivit det innan,
men ack!
ingen har dött av lite påminnelse
på vad jag egentligen
tycker och tänker
om årets alla jävla dagar.


jag har kommit fram till
att jag hatar ..
nästan hälften av årets månader

jag hatar:

Oktober - Det regnar hela jävla tiden.

November - se oktober.

December - tomtegubbar hit och tomtegubbar dit. Ingen gillar dem egentligen.

Januari - alla börjar "sitt nya liv" för sista gången, så låter det varenda jävla januari.

Februari - den där jävla alla hjärtansdag.
Mars. - jag mår illa när solen lyser och träden inte har gröna blad. Det har jag alltid gjort.
Halva April.
- ja, kan inte de där jävla bladen komma?

Följande månader kvar att tycka om:

Halva April - bladen kommer.
Maj -
det är varmt.
Juni - värme for the win
Juli - sommaren tycks inte ha nåt slut.
Augusti - brännmaneter är roliga.
September. - ja, det är ju typ fortfarande varmt.

Eller ja, jag hatar 6,5 månader av året.
Fy fan vad bitter jag måste vara.

Firar detta med en fin bild:

To be continued.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0