:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

SD har fan vågmästarroll.
Är det nu man flyr landet eller?
Jag blir mörkrädd och förvånad, hur fan tänker man?
OCH MODERATERNA DÅ!?

vartfan är världen på väg?
tror inte att det är sant
att de jääävlarna ska styra oss igen. Fattar ni? IGEN!?
RÄCKER DET INTE MED FYRA ÅRS HELVETE!?
Tänker blunda mig igenom fyra år.
Sen. Sen, jävlar.


just nu kan man inte annat än att älska Lars Ohly
om ba vände på klacken
och vägrade vara i samma rum som Jimmie Åkesson.
Love you Lasse!


To be continued.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå love you?!?!? Det är så jävla odemokratiskt och diskriminerade som helst! Hur de behandlar SD. borde fan inte få vara politiker om de inte vet vad allt handlar om! jävla klappträn!

2010-09-20 @ 17:54:17
Postat av: Anonym

jag tror det kan vara bra att SD får röra runt lite

2010-09-20 @ 22:35:59
Postat av: Anonym

jag tror det kan vara bra att SD får röra runt lite

2010-09-20 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0