Gud, hör min bön.

tänker positiva tankar om skolan och att jag är en lycklig tjej som har fått äran att börja plugga

Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki? Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?Positiva tankar om högskoleplugg, jag är lycklig chey, oki?

Ångest. STstststststs.

Jag undrar vart Gud håller hus när hela dagen har varit ett helvete,
och vart är min jävla bok!? Vad håller AdLibris på med?

Blir ju helt skev på sånthär.

 

 

Fick låna Malins bok sålänge, kommit typ 30 sidor, yey.

 

Jag dör. Fattar ni? DÖR.

To be continued.


Kommentarer
Postat av: Anabanana

HÅLL UT MIN ÄLSKLING! Ska jag rädda dig med en fika på stan någon dag nu innan jag åker? :)

2010-09-06 @ 20:06:05
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: Scrappydoo

Aaah vännen! Ångest är en del av våra liv nu.. bara att bli vän med den.. :/

2010-09-07 @ 18:59:11
Postat av: KITTY I GREKLAND

NEJ BABE! Ak hem till mig och sitt i lugn och ro och plugga. oki?! GOR DET!

2010-09-07 @ 23:07:54
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0