Rövdag. En klassisk jävla rövdag.

Idag har verkligen inte varit min dag
  1. vaknade på fel sida.
    - Hatar när sånt händer..
    men å andra sidan,
    vad är egentligen "att vakna på rätt sida" ?
  2. Snoozade några gånger för mycket.
    -Somnade om och drömde om Thailand.

  3. Missade bussen
    -alltså, jag säger bara..
    Hallandstrafiken.
    Och inget annat. Hallandstrafiken.
  4. Fattade ingenting på föreläsningen
    -men då är det ju som det brukar.

  5. Min nyinköpta kaffemugg började läcka
    -Röv.

  6. Missade bussen efter skolan, med ungefär 2 sekunder.
    -Vafan!?

  7. Gick till gymmet, missade bussen me ungefär 1 sekund när jag skulle hem.
    -Dö.

  8. Min "D" tangent har hängt sig, man måste trycka typ ashårt
    och asmånga gånger för att den ska fungera

    - :(((((((((((((((((
Får kruppppppppppppp
på livet.
Så nu ska jag in till stan,
byta rövmugg och shoppa lite.
För det är jag värd.

To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0