back to school.

Ja, igår återvände vi till skolan. Så mysigt att komma tillbaka till textilen och framför allt datorerna ;) HAHA, nej men jag har verkligen saknat allt och alla. Och iår får vi klara oss utan Lina, vår förra lärare som passade på att bli gravid nu inför vårt sista år. Hon var jätteduktig inom textil, så jag hoppas att vår nya lärare kan leva upp till Linas skills. Jag har ändå alltid känt att Lina inte riktigt gillar oss på något vis. Kanske för att vi är stökiga? Eller för att vi är förjävla bra på att sy?`How ever, mitt schema blev sjukt najs ialla fall, bättre än jag skulle tänka mig.



allt ljusblått är textilämnen och resten är vanliga lektioner. ASNAJS! Kommer bli mycket kaffedrickandes uppe på textilvåningen. Värt. Jag har saknat Es06x <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0