Sunday morning 3 am

Just nu sitter jag i kittys brors rum, för kittys egna rum har inga dörrar, därför sov vi här i natt. Vi vart ute och festade till klockan fem i morse. Jag är astrött men kan inte somna ^^

jag tänkte att jag skulle bege mig hem snart, men jag kollade ut genom fönstret och insåg att det ösregnade ut. Jag tänker INTE förstöra min nya skinnjacka, som jag köpte igår, bara för att komma hem och mata ett marsvin (som visserligen inte är mitt, därför BORDE jag egentligen pallra mig hem). Men man kan väl ändå ha lite dispans?Jag söp och dansade ändå hela natten igår xD

Valentine var vi på. Inte det fetaste man kan vara på, men helt okey ^^ såg en snubbe som såg ut som Frej i SMK, asballt :D
så nu sitter jag här och dricker upp resterna av min juice, har lite ont i huvudet och är allmänt seg ^^

Kommentarer
Postat av: elin

godmorgon

ha en bra dag:)

2008-08-10 @ 10:27:51
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en bra dag

2008-08-10 @ 10:30:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0