30 december, 2008 lider mot sitt slut, fast det nästan aldrig kom igång.

Var tog all tid vägen? Dagarna, veckorna, månaderna flöt iväg och plötsligt var min sista hösttermin i skolan över. Aldrig mer vår "härliga" klass, aldrig mer mat oset uppe på vår textilvåning, aldrig mer mögligt kaffesump, aldrig mer krångliga symaskiner. Men en del av mig kommer ändå sakna skolan och allt annat.

Det känns som om året aldrig kom igång, dag efter dag var den samma och emellanåt kom helgen. men lika fort som den kom var den också över.
Det har inte hänt så mycket, och det som har hänt är jag inte färdig med. Jag är inte färdig för nyår!
Modevisningen, balen och studenten. Tre viktiga saker på vårterminen, jag borde vara taggad, men en del av mig vill inte växa färdigt. Vad händer sedan? Hur vet jag att det jag gör blir rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0