Andra advent och hemma igen.

Ja, andra advent firades med att åka buss hem från älsklingen i typ 6 h. Läste lite bok (jävla svenskalärare Peter Söderberg till att tvångsnominera elever till att läsa Oliver Twist och andra hemskheter, men jag tror ändå jag är bland de få som ens börjat läsa.)

Påvägen hem passerade vi gbg och jag passade på att träffa bror nummer 2. En liten fika medpepparkaksmuffins och moccalatte satt fint (jag känner hur jag blir fetare och fetare, jag som hade gått ner fina kilon innan).

Espressohouse har blivit mitt andra hem nu. Jag och Jaana bestschoolmate har ju börjat hänga där när vi egentligen borde plugga eller sy vår kollektion, mend et är ganska värt ändå.


Vi passerade även Liseberg, mycket fint och mysigt. Jag borde locka ner Joakim för att gå där med mig. Det är en upplevelse i sig att gå på Lisebergs marknaden på vintern.
Jag är nöjd över specialeffekterna. De bevisar verkligen hur mysigt det är på Liseberg, jag har lyckats än en gång.
            Myz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0