chillin' out with the one and the only Kitt.

Sitter här och inväntar på att klockan ska slå 11.30 så jag kan springa allt vad jag kan till busshållsplatsen, där bussen kommer inträffa sig ungefär 11.49. Bra tajmning, jag vet.

Idag ska jag fika med min fina vän Kitty, vi som bara brukar träffas under förhållanden till alkohol, ska nu ta en lugn förmiddag på espressohouse, without boose. (Kanske det blir ett spänt möte, men kitty kan nog fixa till det hähähähhää)
Jag undrar hur många gånger jag har fikat på espressohouse detta året och hur mycket pengar jag har spenderat på kaffe med vanilj syrup och scones. Idag blir det ialla fall muffins, jag tänkte förstöra min figur än en gång. Jag ska ju ändå dricka tequila rose imorgon bland annat, dieten startar nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Kittan

ååååååååå följ med mig istället =(

2008-12-30 @ 17:56:08
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0