Det är ju trots allt Jul.

Jag har lagt bitterfittan på hyllan så länge, nu är det jul and I will be happy for a while.
Idag har jag köpt de absolut sista julklapparna, fast det var egentligen inte meningen. Jag råkade gå in i Reko-butiken i Halmstad, en butik som säljer rättvisemärkta grejer, och där inne hittade jag riskryddor som jag tänkte att min mamma säkert skulle gilla. Och eftersom butiken inte kunde ta kort vid avgifter under 50 kronor, så fick det bli en chokladkaka med. Lite impuls shopping it was, men jag gillart.

Granen i mitt rum står uppe nu ialla fall. Även om det var en vinglig början och en otroligt aggresiv Moa, så gick det tillslut väldigt fint. Första gången jag har en gran i mitt rum, men det blev väldigt fint. Det känns mer juligt, även om julen kom väldigt oförberett iår. Plötsligt var det första December och nu är det tjugotredje. Min julgran känns väldigt tom på någotvis, inte riktigt vad jag hade planerat, men jag vill ändå inte hänga i mer kulor,  egentligen ville  jag bara ha blåa, menmen.. Lite polkagrisar också. Jag är ändå ganska nöjd.

  


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0