Första advent.



Igår var det första advent! Mys! Första december idag, synd att det inte var kallare. Synd att vi bor i halland, länet som aldrig sett snö, länet dit snön aldrig kommer.
Man kan ju alltid hoppas, men innerst inne vet vi att det aldrig kommer :)

Idag, första december, har jag dessutom hållt ihop med min fina ponny i sju år, finafina ponny <3 Jag tycker så mycket om dig. Mer än någon annan tror jag faktiskt. Det är obegripligt många år faktiskt, jag kan inte minnas att jag har varit så liten som 11 år. Herregud.

Dagen firades på gekås med therese och kajsa och faktum är att jag bara handlade för 531 kronor, unbelivable! Jag har aldrig gått utanför gekås utan att köpa saker för mins 1000 kronor. men tydligen börjar jag bli duktig, handlar inte massa skräp längre. 
Det blev ju lite julklappar, eller 4 stycken. Resten var nog skräp till mig :) Men det är skönt att få unna sig lite skräp ibland. Helt okej skön känsla, man blir så nöjd när man går ut med sina kassar.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0