Jag älskar, älskar, älskar December.



Och min adventskalender är nostalgi!
Jag minns att jag tyckte att de 3 första dagarna var de bästa när jag var liten. De är på rad efter varandra. De andra satt ihop i en klunga och var svårare att finna.
Faktum är att kolla på min advenstkalender ger mig många fina minnen från min barndom. Trots min stora redovisning imorgon så kan jag inte annat än att tänka positivt (och det är faktiskt sant)
Min brors adventskalender är inte lika fin, hehe. Det får väl bli en fin bild på hans senare. Men nu ska jag fortsätta plugga. Så skojsigt.
Imorgon blir det av till Örebro och min pojkvän. Även ciccigirl, hoppas jag på. <3
Puss.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vi får träffas nästa gång Moa! Synd att det inte gick ihop i helgen. puss.

2008-12-07 @ 15:54:09
URL: http://breakingofwaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0