Maybe I'm punished.

Gårdagen i ära hade jag en ofantlig huvudvärk, från början till slutet. Och saken blev inte bättre för att jag hade två hästar att göra iordning hos och rida.
När jag sedan anlände hemma i Harplinge, 19.05 på kvällen, så kunde jag inte vistas i ljuset, utan var tvungen att gå och lägga mig på direkten, precis efter bolibompa.

Kan det här ha att göra med min karma kanske? En viss person (vi nämner inga namn)  har skickat sms två gånger i helgen varavpå jag inte har haft ork att svara, jag har inte ens ringt återbud. (Badass moe)

Ikväll är det ialla fall Studentfest och jag har bunkrat upp med en bag in box, Black tower blev det denna gången. Ganska najs.

Fulast på¨studentfesten! YAY!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag kommer vara fulare , tro mig. hahahha puss på dig min moa

2008-12-17 @ 18:14:41
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0