Men filosofi är ju najs.

Ja, det är väl underbart med lite mindfuck? Lite extra underbara cp-tankar i vardagen? Lite hallucinationer?

jag måste VERKLIGEN vara störd som sitter en lördagskvälloch pluggar filosofi. EN LÖRDAGSKVÄLL. FILOSOFI EN LÖRDAGSKVÄLL. Normala tonåringar är ute och super, dansar, hittar på något kul med sina kompisar, sover, kollar på tv.
Men jag sitter och pluggar. Onormal och töntig som jag är. Jag tror jag ger mig själv den officiella tönt-stämplen. Men jag gillar mig själv. Och nu låter jag som värsta smarta MVG-studet. Men skenet bedrar.. jag sitter enbart här en lördags kväll och pluggar min filosofi för att rädda mit skinn till ett G istället för ett IG. Livet kan inte bli ljusare än den dagen jag slipper filosofin, den gör mig så aggresiv. I get sick ;o



Men igår kom snön! Kanske min dröm om en white christmas kan gå i uppfyllese ändå? Jag tog lite fina bilder ialla fall. Eftersom jag är tuff (och pluggar filosofi samtidigt) så är alla bilder oredigerade. Enjoy!

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0