Sena kvällar, lite sömnoch tidiga morgnar.

Hur känns det att åka en timme tidigare till skolan för att köpa stundentbiljett? Underbart, skulle jag säga

Biljetten till crazy x-mas är köpt! Nu är det ju vissa små saker som behövs till min outfit, men nästan allt är färdigt... som den pepparkaka jag är. (brunkräm, tröja.. you name it.) Äntligen får jag leva ut min roll som pepparkaka :D Jag tror jag kommer passa väldigt bra i det. När alla andra springer omkring som sexiga julvarelser så komme rjag komma där, osexig som en pepparkaka. En fras: JAG LÄNGTAR!

(här tänkte jag ladda upp en bild på en jättesöt pepparkaka, men skolans datorer vägrar.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Höhö, du kommer vara en sexig pepparkaka! ;D Btw är alla biljetterna sålda nu! Så tur att vi va ute i tid ;)

2008-12-11 @ 18:22:40
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0