Tisdagar är dåliga dagar.

Jag har dragit slutsatsenom att tisdagar är dåliga dagar. Vi har visserligen bara två textil lektioner och slutar 10.30

"Perfa!" tänker ni nu..

Nej.. för det är så, att på tisdagarna har alla maskiner bestämt sig för att inte funka, alla saxar bestämt sig för att gömma undan sig, alla symaskinsnålar har bestämt sig för att gå av stup i kvarten och läraren har bestämt sig för att inte uppfylla de krav jag har på textillärare.
 Min gylf på mina byxor har jag i nuläget sytt om 3 gånger och kommer få sy om den ytterliggare en gång till. Och denna gången ska det fan bli bra. Och om det inte blir det, så är dethär mitt sista inlägg på min blogg, forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0