Hört i skolan

Igår kom vi till skolan i vanlig tid. Jag åkte buss med Hellström som vanligt. Satte oss utanför svenska salen och väntade på att vr okära lärare skulle komma så vi skulle ha en oförträffligt ounderbar lektion, då de andra säger att vår lärare, Peter, hade sagt till dem att vi inte hade lektion, utan man fick komma om man ville. Surt då lektionen är 1,5 h lång (hade kunnat sova en extra timme och allt ^^). Hursomhellst så satte vi oss i biblioteket och jag tog en data., Gick in på bilddagboken och kollade på Tobbes sida, där han hade en länk till en sida på aftonbladet.

Om en 44 årig man som hade gift sig med en 19 årig tjej som var förståndshandikappad. Mannen hade sedan sålt henne som sexslav till över hundra olika män

Äckligt som fan tycker jag, då tjejen inte alls förstod vad som pågick osv. Jag berättade detta för mina kära klasskompisar:

Moa: Asså jag läste på aftonbladet att det var en 44-årig man som hade gift sig med en förståndshandikappad 19-årig tjej, som han sedan hade sålt som sexslav till över hundra olika män !><

Anna H och Jaana : UUUUUUUUUUUSCH

Klara: FY FAAAAAAAAAN!

Moa: JA, eller hur? Hur fan kan man göra något sånt?

Klara: Hur FAN kan man ha sex med en FÖRSTÅNDSHANDIKAPPAD!?

Ja, vi alla har olika tolkningar av saker och ting




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0