så perfekt och oförstörbar

Ja, det var ju ett tag sedan jag uppdaterade, en vecka sedan på pricken om jag minns rätt.
Och det var ingen propp i mitt ben, bara en inflammantion som spred sig uppåt. Så jag fick massa sprutor och antiinflamatoriska tabletter som jag ska ta tre gånger om dagen. Sedan får jag inte träna heller (fast min ponny KAN ju inte vila, så jag fuskar lite ^^)

Och förövrigt har jag lärt mig idag:

  • Jag är dålig på att planera mina saker så de blir klara i tid (eller så röker alla andra hasch så de hinner med).
  • Biblotekspersonalen är bitchiga och kan inte prata ren svenska.
  • trimma gräs med trimmer är inte kvinnogöra.
  • När man trimmar brännässlor så skvätter dom saft tillbaka på en, vilket inte är skönt att få på kroppen.
Nu ska jag fortsätta plugga.. Jag uppdaterade enbart för att kajsa tjatade så ^^D

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har mä fixat en nu:)

2008-05-21 @ 13:41:27
URL: http://prinsessguffan.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan vad snabb man måste bli av hasch

2008-05-23 @ 01:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0