Konsten att dricka alldeles för mycket

OMG, jag har genomskådat århundrandets värsta huvudvärk. Jag tror inte man kan få ondare i huvudet alltås. Tack Kitty för huvudvärkstabletterna imorse, jag hade aldrig överlevt bussresan hem annars, HELT OLIDLIGT!
Jo, jag kanske drack för mycket igår. Menmen, thats life. Spydde på motorvägen med, Bra moe!

Bussresor näa man är full går så otroligt snabbt, man hinner knappt sätta sig på sin plats innan min hållplats susar förbi rutan, utan att jag hann hoppa av typ. Men en bakis-resa är fan inget jag rekommenderar, särskilt inte om bussen kör igenom skipås (världens ände) innan den kommer till Harplinge.
Och givetvis så sa jag ju aldrig till mamma att jag sov hemma hos kitty, så jag möttes av en lagom cranky mamma imorse.
Jo, jag förstår att du är orolig och allt det där. Nej, jag ska inte göra om det, och allt det där.

Jag ska aldrig mer dricka alkohol igen BLABLABLA och allt det där. Men denna gången är det nog sant ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ändå nice igår gumman. Jag har också sagt till mig själv att jag aldrig mer ska dricka. Men jag ska få dig på andra tankar. Take it easy :) Puss babe!

2008-11-16 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0