Sjuk

Idag är jag sjuk.
Eller kasnke inte idag, det var nog mer igår.. Idag är jag nog mer jag-har-inte-pluggat-på-mitt-jävla-filosofiprov-sjuk.
Idag går ju att diskuteras, men igår var jag faktiskt sjuk på riktigt.
Men de resterande timmarna som är kvar på dygnet ska tillbringas med en filosofibok i handen- jag ska sträckläsa och jag ska få VG på mitt prov, för nu gäller det. Det är inte många dagar kvar på höstterminen.. jag har inte räknat på mina fingrar så jag vågar inte säga exakt hur många dagar som är kvar. Men det är en månad till julafton ialla fall.

Men jag hatar att jag skjuter upp allting till sista dagen, jag önskar att jag inte gjorde det men jag gör det varje gång ialla fall.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0