körtelfeber?

Idag åkte jag till doktorn efter att jag gått i skolan och mått asdåligt hela dagen och dessutom hade jag vita saker på mina halsmandlar. Halsfluss- tänkte jag. Jävla idiot-läkare!
Jag åkte ialla fall till en vårdcentral där jag fick ligga och bli klämd på typ alla lymfer och körtlar och inre organ som jag hade. Ont som fan kan jag meddela, eller ialla fall en ganska skum känsla.
Efteråt skulle man givetvis ta blodprov- något som jag hatar. Sköterskan pumpade tre kapslar med blod, och eftersom det inte gick transporter till sjukhuset på "fredags akuten" som dom kallar det, så kom de på den fina iden att JAG skulle ta mitt egna blod och åka till sjukhuset själv!
När jag låg och återhämtade mig efter ännu ett jobbigt blodprov ringde mamma och jag berättade allt för henne. Arg som ett bi ville hon givetvis prata med sjuksköterskan. Gud vad jag älskar när min mamma är arg på sköterskor, man känner sig så uppskattad!

Ialla fall åkte jag till sjukhuset, och äckligt nog hostade jag upp var-klumpar från mina halsmandlar på bussen - inte okej.


jag lämnade ialla fall mina blodprover och senare ringde de och sa att jag antagligen hade körtelfeber och att min lever inte hade så bra värden. Och detta är ingenting man gör någonting åt, detta får läka av sig självt. KUL DÅ. :<
sen skickar kitty sms om att "WIHO FEST I STAN KOM HIIT!"
Nej, Inte ikväll. Jag vill fan sova nu, astrött. Kill me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0