En stund hos min favorit finne.

Jag är kanske inte den bästa bloggerskan här i världen, men med projektarbete som tar livet av mig och dessutom min lilla kära ponny som behöver kätlek varje dag, så tycker jag ändå det är ganska okej. Jag har helt enkelt inte tid eller ork. Och när jag väl har det, så känns det bara meningslöst eller allmänt obetydelsefullt.
 Nu är jag ialla fall hos Jaana, min favvo finne. Hennes fostermamma som ska göra min balfrisyr, har klippt min lugg idag. Blev väl aningens kort, jag hoppas det växer fort.

Helt sjukt. 12 dar till inlämning av alla, ALLA, kläder. 3 veckor till modevisningen. 6 veckor till studenten. Vad hände med tiden egentligen? Jobb? Utbildning?

Imorgon ska vi ialla fall som så många andra dagar bara sitta och sy. Lana helt enkelt. Vi sitter på rad, syr som små asiater, provar kläderna. Sitter halvnakna ( så sjukt varmt i klassrumet dessutom, kill me) Fan, jag kommer sakna vår klass, jag kommer sakna sture.

Kommentarer
Postat av: felli

jag håller med dig, vi är som små industri arbetare!! Vi får ju inte ens fika muffins på taket för vår lärare :(

2009-04-29 @ 20:54:08
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0