Those glory days

Sommaren i all sin ära!
Kunde inte allt bara fortsätta vara fint, varmt och underbart?
Kan inte tiden gå lite saktare, låta mig få njuta av tillvaron lite?
Kan inte Therese och Felli stanna kvar i halmstad? Måste ni vara smarta och plugga vidare?
Kan inte Marcus vara frisk och komma till mig imorgon?
Nu är det inte många veckor kvar ute på landet, i den trygga, sköna miljön. Snart väntar stan, med järnvägsleden och Gunilla Parken som granne. Fy fan vad härligt!

Idag har jag ialla fall tagit tag i mitt liv, och sökt jobb, som jag kanske (hoppas hoppas hoppas!) kommer få
Preem i Söndrum, jag vill bara stå där och se glad och söt ut! Det hade varit en enorm klippa för mig just nu, nånting att göra och samtidigt bidra med pengar till min, för tillfället, inte allt för fulla plånbok.

Jag har dessutom fårr upp ögonen för textilen igen. Hela dagen har jag tänkt på hur jag ska sy min kommande neccesär, och den tänkte jag kanske sy ikväll, om klockan tillåter mig till det.

Kommentarer
Postat av: felli

Ååh, du är söt prinsessan! preem är tröga om dom inte vill ha dig som står och är glad o söt <3333

2009-08-11 @ 11:11:18
URL: http://babbittyrabbitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0