2009 i bilder

2009 har hittills varit det bästa året
Bästa och sämsta
jag har lärt mig så mycket om mig själv
och även om andra
och det faktum att man faktiskt klarar sig själv
och givetvis med sina fina vänner.


Mycket fest har det blivit
nästan vartenda helg
men så värt.


2009 dansades in hemma hos kajsa i Torup


med fina vänner och god bål

Min älskling hamnade på djursjukhuset med en Radius Fissur, spricka i överbenet, och fick stå där i en månad. En mycket jobbig period där jag trodde jag skulle förlora honom för gott.


En av världens bästa stockholmare kom ner till mig över en vecka, bara sådär! Båda våra pojkar hade gjort slut, så vi tänkte plåstra om våra sår tillsammans. Finns knappt nåt som slår sabina-terapi <3


Glass med kitty-dagen är en dag jag sent kommer att glömma. Kitty föreslog att vi skulle äta en sån där glass "som man håller i handen" jag tänker på den dagen varje gång jag går förbi Europa och tjuren på stora torg <3






Oändligt många fester med min favorit-tjej, Kitty. Utan dig hade jag inte klarat av detta året. Du betyder mest för mig. <3






20 maj. Den stora dagen då vi visade vår kollektion för allmänheten. Jag kan säga att jag fortfarande är sjukt stolt över mina kläder och modeller. Händer att jag fortfarande tittar på Alice i underlandet och hittar nya saker man skulle kunna sy.








Den andra stora dagen, Balen. Sjukt många fina minnen! Finaste ögonblicket i livet av att gå på röda matten. Jag kände mig så fin i min håruppsättning och finkläder. Jag vill lätt gå på bal igen.


Studenten. Jag önskar att tårar hade fällts under denna dag, emn ack. Inte en enda. Bara vetskapen om att man skulle bli arbetslös inom loppet av två dagar.

Sen kom den där sommaren. Den finaste, underbaraste. Jag trodde jag hade funnit Han, men det blev bara en kort romans på cirka tre månader. Men fina minnen är det, finaste minnen.



Hösten kom och jag fick nog med allt. Kärlek är skit och jag är rebell. Så jag gick till Emelie på Salong Jackobsson och skaffade undercut.



sa jag att hösten kom, kärlek är skit och jag är rebell?
Jag tog i alla fall tillfället i akt och valde att föreviga ett minne om tillhörighet och ihopbundhet. Jag älskar mina filosofier.

Nästa år, jesus, jag har ingen aning om vad som kommer att hända. Inte en aning.
Antagligen blir det väl plugga
men jag hoppas på nåt äventyr
Vildare än detta året
för när jag blickar tillbaka
så kommer jag se alla ljusa stunder på detta år
som faktiskt har burit på en sor sorg genom hela året

Men så jävla värt.



Kommentarer
Postat av: Kittan

Jag gillar när du skriver såna här djupa saker ;)

Jag älskar dig min bitchylina, utan dig , ingen Kitty. så är det bara! =)

Fina minnen du har baby! Ta vara på dom.

2009-12-31 @ 03:52:01
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0