Anna, min fina vän <3

Idag var det egentligen bestämt att min fina Anna skulle komma hit och umgås med mig, men eftersom hon inte är en tidsoptimist som är ute och inhandlar julklappar i sista sekunden som jag, så blev planerna ändrade
Men en fin liten present hade hon till mig, som jag fick springa och hämta på Vallgatan.
"den är så du" beskrev hon innehållet i sitt paket, som jag inte fick öppna förrens jag kom hem.

Om hon hade rätt eller? Snuttan!



Sorry för att det blev en asdålig bild, men min kamera har tagit någon form av socialt självmord.  Eller bilderna blir typ suddiga på sidan, buhu. Jag vet ännu inte priset för att rädda den, så kanske jag lämnar in den nån dag, kanske inte.

Kommentarer
Postat av: anonym... hähä

typ finaste ever! :O

2009-12-04 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0