Bloggdesign.

Min nya bloggdesign är på väg inom kort, Emoemil är bara ordentligt nogrann i photoshop.
Jag har redan fått se grunden, vilket ser väldigt "moeigt" ut, jag gillar den.

Igåt skrev jag och seminariegruppen klart vår grupptenta, som skulle in idag. Så idag är jag ledig fram till 16.10, skööönt!
Dettta skall firas med att shoppa julklappar till samtliga vänner. Kanske även en liten till mig med, höhö.

.... och för att inte vara sämre än alla andra....



Under fredagens idoltittande så fann jag en högst irriterande ung tjej som hoppade upp på scenen.
Get off his stadge?
Mycket pinsamt unga dam, ni kan pussas och leka med dockor efteråt om du vill det.
Nej, men seriöst nu då.. Ordentligt dåligt gjort att stå kvar där så länge. När pappan hoppade upp tyckte jag det var fint, en tår kom nästan i ögat. Men det här var ju bara för bra.

Kommentarer
Postat av: natalia

pinsam tjeej

2009-12-23 @ 20:18:52
URL: http://natalia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0