Glitter och julfika.

Nu ska jag snabbt kila förbi en hobby-affär, för att köpa lite glitter och sånt fint till mina julkort som jag håller på att göra, jag fick nämligen "Make your own gretting cards" i min kalender (nej, jag är inte 19 år), men förpakningarna innehåller på tok förlite paljetter, rosetter, glitter, girlanger... you name it.


Sen ska jag springa tillbaka till vår port här nere i lägenheten, där jag ska möta upp Sofia (vid 12, så jag ahr bara 55 minuter på mig i glitter-affären..!), för en liten grannfika. Mysigt va?



Fribergs is the place to be; billigt kaffe, billiga kakor.. dessutom brukade min mamma fika där i sina unga dar, nostaligfeber eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0