Glitterfika på Fribergs

Visste nån om att den jävla panduro affären hade förflyttat sig? Jag gick hela Karl den elftes väg, ända ner till slutet, för att upptäcka detta. Surt sa räven, och istället fick jag gå till Hantverkargatan för att köpa mitt glitter.
Klockan 12 stod jag redo vd porten för att möta upp Sofia för en enormt trevlig fika på Fribergs!
42 riksdaler för en chailatte , peparkaksmuffins och enormt trevligt sällskap, man tackar!

Sofia och jag är ju relativt nyfunna vänner, vi har vetat om varandras excistens, men först nu när vi upptäckte att vi var grannar så har vi börjat snacka om att umgås, och nu fick vi tummarna ur.
Det visade ju sig också att vi hade ganska mycket gemensamt, så vi får nog trevligt ihop, hehe.

Nu blir det stallet, och ikväll ska jag glittra till mina julkort lite extra, Looking forward!

Kommentarer
Postat av: sofia

OCH NU HITTADE JAG DIG hehehe. ja jag tror minsann vi kommer ha en fint grannförhållande :)

2009-12-16 @ 20:58:14
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0