I worked @ Morfars.

Igår var en mycket upptagen dag, som jag trodde skulle spenderas hemma, kanske plugga lite, eller bara sitta och chilla.
Men så blev inte fallet.
Jag fick sms från Hellström runt kvart i fyra tiden där det stod "Lust att jobba på Morfars ikväll?"
Say what? Tänkte jag, Hon måste ju ha skickat fel. Jag ringde upp henne, och felskickat var inte fallet.
Och så blev det. Klockan kvart i tio skulle jag infinna mig i garderoben på Morfars i halmstad (här tänkte jag slänga upp en bild, men då det inte gck att finna på google så struntade jag i det.)

Kvällen började väldigt segt, och på en och en halv timme fick jag bara hänga in två jackor, men i sin tid så kom en hel drös med folk. Kön var lika lång som storgatan ett tag, men den tog slut lika snabbt.
Mycket flörtande från gästerna, alla ville klappa mitt hår och även min tatuering faktiskt.
DU ÄR TYP SOM TREENIGHETEN! Punkare här (klappade på det rakade) Söta flickan med fläta, och långa vackra tjejen med långt hår!

En mycket rolig kväll som även slutade med 70 pix i dricks, najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0