Inflyttningsfest!

Idag är det den stora Inflyttningsfest-dagen!
Hur kul som helst ska det bli, hoppas jag hehe. Äntligen har man fått tummarna ur och bjudit hit samtliga vänner för lite mat och vin, det är nog en kombi som aldrig kan bli fel alltså!







Jag hoppas på repris på någon av dessa kvällar :3 Legendariska!

Ialla fall ska jag nu gå och inhandla lite råvaror
Bland annat på torget:
  • paprika

  • Ananas + annat kul

  • Gurka, tomat

  • Isbergssallad
Och även på mitt andra hem, Kära Hemköp:

  • Frysta jordgubbar

  • Hallonsoda

  • Majs

  • Fetaost

  • räkor/kräftstjärtar
Eftersom jag är en sån enorm tidsoptimist så tänkte jag nog att jag ska kila och handla inom kort. Jag är duktig på att göra allt i sista sekund annars. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0