Kul med mobilen i högsta hugg

Bara för att min kamera typ har kilat vidare, vilket suger big time, så betyder inte det att jag inte gör roliga upptäckningar länger.
Jag menar, man stöter ju oftast på roliga saker när man INTE har kameran med sig,d et är som en förbannelse,
Vad förbannelsen inte vet om än, är att dagens mobiltelefoner har en liten kamera inbyggd.



Vem vill INTE ha en bil som har regristreringsbokstäverna "H O E" ?
Det var ordentligt kul att hitta denna bil, bilden är numera även bakgrundsbild på min mobil.


Veckans fika, kaffe och trekant 15:-"
Jävlars vad billigt sex man kan få nuförtiden.


lol Bergman
Inte så himla kul egentligen, men jag skrattade säkert i tio minuter när jag såg brevinkastet


Ungefär lika kul som "HOE" bilen, men ändå inte.

Man vill ju inte vara EMO precis. Synd.


Utställningsex.
Utställning sex.
Ställa ut sex?


Läser man riktigt noga, kan man i mittensmening finna att försäljaren har glömt en liten bokstav, när han skrivit så fint. Jag vet inte om man ska kalla denna form av humor för skadeglädje?
En färgkrivare är inget jag är i behov av ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0