My head want's to party all the time (8)

att det var ett party igår eller?
Jättetrevligt hade vi. Jag hade fixat iordning en sallad, som man fick blanda i lite feta och dyligt som man ville. Bål och vin  och lite "jag har aldrig" innan vi skulle ut på corners dansgolv
Anna Hellström skulle sova hos mig, och när alla ställen stängde så skulle vi mötas utanför corner och gå hem och sova. Men hela tiden dök det upp hinder på vägen till corner, så jag bev ungefär wen halvtimma sen till vårt möte utanför corner.
Detta resulterade i att Hellström gick hem till mig och satte sig i min trapp, haha! jag mötte en väldigt söt och trött hellström i trappan. Ahw, snuttan!
Vi öppnade dessutom ett paket i min julkalender, som var en trisslott och skrapade fram 25 kronor på den i natt. Lyckan var som gjord!

Anna sov som en söt grisekno hela natten, jämte mig i sängen. Jag blev förundrad över vilka konster hon kan utföra med sina händer när hon sover. Att det ens är möjligt att vrida sina handleder i sådana vinklar är ofattbart.


Men tack vänner, för trevligt sällskap och fina presenter!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anabanana

2009-12-06 @ 15:30:30
URL: http://a
Postat av: Anabananaa

Vad fan hände? Kommentaren publicerades innan jag var klar! :O



AnywAY... TITTAR DU PÅ MIG NÄR JAG SOVER?! :O

2009-12-06 @ 15:31:50
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: Kittan

Tack för igår babe! lägger upp bilder senare på bildis o fejjan.. Puss!

2009-12-06 @ 17:23:20
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0