SMS-beroende.

Jag måste bekänna
att jag är en av depersoner som lider av smsus neuvrosa. (Sjuklig besatthet av att skicka sms)
Jag menar, det har gått steget för långt när man drömmer om att man skickar/får sms.
Med 5000 gratissms i månaden känns det som om att man måste utnyttja varje ledig stund för ännu ett sms.

Jag kan erkänna att jag har varit vaken sedan lite över nio, och har redan skickat  ett 20-tal sms, och det lär ju bli x antal mer under dagens gång.
Jag återkommer med det exakta antalet senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Kittan

Hahhaa, jag med. De på jobbet tror att jag är beroende, jag säger att dom ljuger. men jag vet innerst inne, hahhaa

2009-12-08 @ 18:10:12
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Lis :)

Haha , du är icke ensam moa :)



Jag har inte riktigt så många sms att slösa men iaf 3000.. och de är inte så lite det heller, dessutom blir man snart proffs vid det här laget. Komma med i guiness rekordbok 2010 är mitt mål detta år iaf :D



Äru på? :D Skriv för kung & fosterland ! Skål ^^

2009-12-09 @ 01:23:15
URL: http://lisettaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0