Uppe med tuppen

Well, tidiga mornar, för att bringa denna julstämmning genom julkalendern, som faktiskt inte hunnit landa hos mig, sucks big time. Men jag har inte riktigt fattat att hösten faktiskt är över, och att det nu klassas som vinter.
Jag har fortfarande min midjekorta skinnjacka på mig, och fryser inte ändå.
Vi i Halland har det bra, vintern kommer inte förrens i Februari, då alla andra har vårkänslor.

Ajuste, tvätt var det också. Jag kommer säkert bli sveriges bästa hemmafru som jag håller på nere i tvättstugan. Jag är nog mammas hemmafru, undra om hon gillar det.


Bäst på att tvätta.
Nu tänkte jag kila ut och gå en promenixrunda, nyttig och bra som man blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0